vrijdag 23 september 2011

MVOplossingen nieuwe partner 1.000.000 druppels

1.000.000 druppels koelt toch echt wel een gloeiende plaat. En alle kleine beetjes helpen. Ik vind het leuk om mezelf duurzame uitdagingen te geven. Zo probeer ik met iedere tank van mijn nieuwe auto 1 op 20 te rijden. Dat is met de eerste tank gelukt. En de tweede niet. Iets te veel stadsritten gereden... en dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Een teken voor mij om nog vaker de fiets te pakken.

MVOplossingen is een praktisch adviesbureau in maatschappelijk verantwoord ondernemen, dat zit al in de naam. Onder de naam MVOptimist blog ik wekelijks over de kwaliteit van het duurzaamheidsverslag in Nederland. Het is belangrijk dat bedrijven transparant zijn over hun MVO-prestaties. Dat helpt bedrijven om nieuwe duurzame stappen te zetten en om de concurrentie aan te gaan op duurzaamheid. Als alle bedrijven en gezinnen enkele druppels besparen, wordt de wereld stap voor stap, druppel voor druppel beter.

MVOplossingen is van mening dat alle kleine beetjes helpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten